loading...

آخرین خبرهای مربوط به دنیای تکنولوژی و گوشی های همراه

گوشی هواوی y8p یکی از میان رده های با کیفیت و قیمت منتسب این برند خوشنام چینی است که در ادامه سعی داریم به طور اختصصای به بررسی دوربین هواوی y8p بپردازیم.   شرایط کنونی بازار گوشی هوشمند ب

ماریا بازدید : 1321 شنبه 17 آبان 1399 زمان : 22:55 نظرات (0)

گوشی هواوی y8p یکی از میان رده های با کیفیت و قیمت منتسب این برند خوشنام چینی است که در ادامه سعی داریم به طور اختصصای به بررسی دوربین هواوی y8p بپردازیم.

 

شرایط کنونی بازار گوشی هوشمند به گونه‌ای پیش رفته است که حالا کاربران انتظار بیشترین بازده و عملکرد از گوشی خود را دارند، حتی اگر این گوشی جزئی از میان رده‌های بازار باشد. با توجه به این رویکرد، شرکت‌های تولیدکننده نیز تلاش می‌کنند که محصولات رده متوسط‌‌شان تا جای ممکن از مشخصات فنی خوبی برخوردار باشد. در این مقاله به مشخصات دوربین هواوی Y8p به عنوان یکی از گوشی‌های تازه وارد بازار می‌پردازیم، گوشی هوشمندی که تا حد زیادی با شرایط فوق مطابقت دارد.

بررسی هواوی وای 8 پی از نظر کیفیت دوربین و عکس برداری

 هوآوی y8p

 

امروزه اخبار داغ بازار موبایل بیشتر مربوط به رقابت سخت میان‌رده‌هاست. گرایش بیشتر افراد به خرید گوشی میان‌رده افزایش یافته و همین امر به اهمیت این رقابت دامن می‌زند. هوآوی از یک گوشی میان‌رده‌ی کاربرپسند و خوش ساخت خود با عنوان گوشی Huawei Y8p در ماه ژوئن 2020 رونمایی کرد. ویژگی‌هایی نظیر دوربین ۴۸ مگاپیکسلی، صفحه‌ نمایش OLED، حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر و باتری قدرتمند۴۰۰۰ میلی‌آمپری آن را در دسته‌ی گوشی‌های پرطرفدار قرار می‌دهد.  شرکت هوآوی محصولات رده میانی خود یعنی سری Y را به نحوی طراحی کرده که با وجود مقرون به صرفه بودن بتوانند عملکرد قابل قبولی از نظر عکس برداری  نیز ارائه کنند. جدیدترین محصول هوآوی در این رده که به تازگی وارد بازار ایران شده، گوشی هوآوی وای 8 پی نام دارد. در ادامه قصد داریم به بررسی دوربین این گوشی هوشمند خوش قیمت بپردازیم.

 

دوربین گوشی وای ۸ پی

دوربین گوشی در چند بخش مورد بررسی قرار گرفته است. عکاسی داخلی، عکاسی خارجی و دیگر قابلیت‌های دوربین گوشی Y8p ارزیابی شد و نمونه تصاویر گرفته شده توسط این گوشی نیز در ادامه ارائه خواهد شد. دوربین اصلی این گوشی 48 مگاپیکسلی است که دو دوربین 8 مگاپیکسلی برای ثبت زاویه دید گسترده و 2 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق میدان و عکاسی ماکرو آن را همراهی می‌کنند. حافظه داخلی 128 گیگابایتی گوشی نیز امکان ذخیره تعداد بسیار زیادی عکس و البته دیگر محتواها را فراهم کرده است.

عکاسی در محیط داخلی

گوشی هواویy8p

دوربین هواوی Y8p در نور معمولی روز عکاسی قابل قبولی ارائه می‌دهد. تصاویر جذاب با رنگ‌هایی درخشان و روشنایی قابل قبول که خاطراتی ماندگار از سوژه‌های مختلف را ثبت خواهند کرد. جزئیات تصویر ثبت شده هم به کمک دوربین 48 مگاپیکسلی به صورت تمام و کمال در تصاویر ماندگار می‌شوند.

برای ثبت تصاویر از افراد دوربین گوشی هواوی Y8p مجهز به حالت مخصوص عکاسی پرتره است که بهترین تنظیمات برای این نوع تصویرها را ارائه می‌کند. در این حالت، سوژه به خوبی در مرکز توجه قرار گرفته و تمامی حالات صورت او قابل تشخیص خواهد بود.

قابلیت عکاسی از فاصله نزدیک به سوژه تا مدت‌ها فقط در انحصار دوربین‌های عکاسی حرفه‌ای قرار داشت. اما امروزه این قابلیت به گوشی‌های هوشمند نیز راه یافته است. هواوی Y8p نیز دارای همین قابلیت است که امکان عکاسی تا فاصله 3 سانتی‌متری سوژه را فراهم می‌کند. لنز ویژه عمق میدان این گوشی اجازه تمرکز فوکوس تصویر بر روی سوژه و به تصویر کشیدن جزئیات از نزدیک را می‌دهد.

دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی گوشی هواوی Y8p نیز عملکرد قابل قبولی دارد. گرچه تا حدودی از مشکل روشنایی کمی بیشتر از مقدار مورد نیاز رنج می‌برد اما تصاویر با کیفیتی ارائه می‌کند. این دوربین مجهز به حالت زیبایی نیز است که سعی در ارائه تصویری زیباتر از شما خواهد داشت. این قابلیت خاصه برای بانوان می‌تواند از جذابیت‌های گوشی هواویY8p  باشد.

عکاسی در محیط خارجی

قابلیت دیگر دوربین این گوشی تجهیز به یک لنز مخصوص است که امکان ثبت تصاویر با گستره‌ دید بسیار بالا می‌دهد. این بازه تا 120 درجه از محیط‌ها را پوشش می‌دهد که شامل جزئیات زیاد و طیف بزرگی از سوژه‌ها است.

در کل قابلیت‌هایی از دوربین هواوی Y8p که بارز به نظر می‌رسند ثبت جزئیات زیاد تصاویر، کیفیت رنگ‌ها و روشنایی مناسب است. تمامی این موارد با توجه به بازه قیمتی این گوشی و رده آن در نظر گرفته شده است.

 

به طور کلی گوشی های هواوی وای 8 پی از نظر دوربین عملکرد قابل قبولی از خود نشان داده اند. عملکرد دوربین در عکاسی در فضای تاریک و نیمه تاریک خوب ارزیابی شد. همچنین ارزیابی ها از عکاسی دوربین این گوشی در محیط خارجی و روشنایی نیز با نمایش جزئیات زیادی همراه بود. نظر شما درباره دوربین هواوی وای 8 پی چیست؟

برای اطلاع بیشتر درباره سایر مشخصات گوشی هواویy8p می توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

https://huaweimobilefarsi.com/product/huawei-y8p/

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 64
  • بازدید ماه : 173
  • بازدید سال : 1,176
  • بازدید کلی : 6,989