loading...

آخرین خبرهای مربوط به دنیای تکنولوژی و گوشی های همراه

ماریا بازدید : 442 دوشنبه 14 شهریور 1401 زمان : 15:54 نظرات (0)

مدت زیادی از عرضه پلی استیشن 5 با شعار تجربه بازی بی حد و حصر می گذرد. کنسولی که به لطف موفقیت پلی استیشن 4 انتظاراتش بالاتر است. بینندگان در هنگام اجرای بازی با این کنسول قطعا با مشکل مواجه خواهند شد. موضوعی که ممکن است برای مخاطبانی که پلتفرم اصلی بازی آنها قبلاً رایانه شخصی بوده است مرتبط باشد. پشتیبانی از کنسول PS5 یا عدم پشتیبانی از صفحه کلید و ماوس.

ماریا بازدید : 45 سه شنبه 01 شهریور 1401 زمان : 18:40 نظرات (0)

با استفاده از افزونه Contact Form، می توانید انواع فرم تماس حرفه ای و دیگر فرم های ارتباطی مانند: فرم استخدام، فرم نظرسنجی و… طراحی نمائید. ایجاد فرم تماس با ما، یکی از ضروری ترین صفحاتی است که باید بعد از ایجاد وب سایت در نظر بگیرید. افزونه فرم تماس برای وب سایت وردپرس بهترین راه حل برای دریافت پیام از مشتریان می باشد. در افزونه فرم ساز با ساخت فرم تماس با ما در وردپرس به راحتی با کاربران و مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید و نرخ فروش محصولات و خدمات خود را افزایش دهید. برای نمایش فرم تماس، کافیست کد کوتاه کوتاه ایجاد شده را کپی و آن را در هر صفحه ای از جمله: پست ها، برگه ها و… قرار دهید. همچنین با استفاده از گزینه های سفارشی فراوان، می توانید به سادگی و تنها با چند کلیک تمامی محتویان فرم تماس خود را شخصی سازی نمائید.

ماریا بازدید : 52 جمعه 24 تیر 1401 زمان : 10:23 نظرات (0)

کنسرسیوم بلوتوث SIG مشخصات فنی استاندارد بلوتوث LE یا بلوتوث کم‌مصرف را نهایی کرده تا این فناوری همراه با سیستم‌عامل اندروید 13 به گوشی‌های هوشمند راه یابد.

ماریا بازدید : 42 جمعه 24 تیر 1401 زمان : 10:20 نظرات (0)

بیل گیتس به تازگی اعلام کرد که قصد دارد تمام ثروت خود را به بنیاد خیریه Giving Pledge اهدا کند تا دیگر جایگاهی در میان ثروتمندترین افراد جهان نداشته باشد

ماریا بازدید : 49 دوشنبه 13 تیر 1401 زمان : 16:38 نظرات (0)

ماه گذشته بود که اولین بار خبرها در مورد اخراج یکی از کارمندان ارشد گوگل به دلیل افشای اطلاعاتی محرمانه پروژه هوش مصنوعی ابری LaMDA منتشر شد. این کارمند در اظهار نظری جدید گفته که هوش مصنوعی ابری گوگل پتانسیل خارج شدن از کنترل و انجام کارهای خطرناک را دارد.

ماریا بازدید : 110 شنبه 20 شهریور 1400 زمان : 1:53 نظرات (0)

شیائومی ردمی نوت ۹ ادامه‌دهنده‌ی راه ردمی نوت ۸ است که یکی از گوشی‌های هوشمند پرفروش بازار ایران به‌حساب می‌آمد. با ما در این وبلاگ با بررسی شیائومی ردمی نوت ۹ همراه شوید.

رومی نوت 9

ماریا بازدید : 83 سه شنبه 09 شهریور 1400 زمان : 0:59 نظرات (0)

«تقسیم فرکانسی چندگانه متعامد» (Orthogonal Frequency Division Multiplexing) یا مدولاسیون OFDM یکی از روش‌های مدولاسیون است که دارای مزیت‌های بسیاری در انتقال داده‌های دیجیتال است.

ماریا بازدید : 92 سه شنبه 22 تیر 1400 زمان : 0:41 نظرات (0)

در این مقاله قصد داریم بهترین تبلت های گیمینگ با قیمت مناسب موجود در بازار ایران را مورد بررسی قرار دهیم. پس اگر به دنبال خرید تبلت برای گیم هستید، در ادامه مقاله تبلت های مخصوص بازی با ما همراه باشید.

بهترین تبلت های گیمینگ بازار ایران

1.تبلت آیپد پرو 11

برای خرید تبلت گیمینگ، تبلت آیپد پرو 11 را حتماً به عنوان یک گزینه در نظر داشته باشید. بدون شک تبلت گیمری آیپد پرو 11 (2020) را می‌توان یکی از بهترین تبلت های گیمینگ موجود در بازار ایران دانست. این محصول که نسل چهارم آیپد پروهای اپل محسوب می‌شود به واسطه بهره‌مندی از پردازنده A12Z بایونیک از قدرت بالایی در پردازش برخوردار است.

این در حالی است که صفحه نمایش بزرگ و 11 اینچی بهترین آیپد گیمینگ، آیپد پرو 11، به خوبی می‌تواند تجربه نمایش یک بازی جذاب را برای کاربر فراهم کند. در واقع کاربر می‌تواند با قرار دادن آیپد پرو روی یک پایه نگهدارنده و وصل کردن کنترلرهای بازی به آن به خوبی شرایط انجام یک بازی حرفه‌ای را فراهم کند. اپل این محصول خود را به Face ID مجهز کرده است، در نتیجه تاچ آیدی حذف و حاشیه‌های اطراف نمایشگر به حداقل رسیده‌اند که طراحی این تبلت را بیش از پیش جذاب کرده است.

آیپد پرو 11 (2020) مجهز به دوربین دوگانه 10 و 12 مگاپیکسلی است و قابلیت عکسبرداری با افکت بوکه را دارد. این در حالی است که کوپرتینویی‌ها یک سنسور 7 مگاپیکسل را به عنوان دوربین سلفی این آیپد در نظر گرفته‌اند. این بهترین ایپد برای بازی است و در کنار یک کیبورد هوشمند و قلم Apple Pencil رقیب جدی برای تبلت مایکروسافت سرفیس پرو تلقی می‌شود. در نظر داشته باشید که با وجود این که آیپد پرو 11 بهترین ایپد برای بازی پابجی است اما قیمت ایپد گیمینگ، آیپد پرو 11، زیاد است. قیمت آیپد برای پابجی، حدود 24 میلیون تومان است.

2. تبلت گیمینگ سامسونگ Tab S7 Plus


تبلت گیمینگ سامسونگ Tab S7 Plus یکی از بهترین تبلت های مخصوص بازی در بازار ایران به شمار می‌رود. این تبلت برای گیم دارای یک صفحه نمایش در کلاس جهانی است. همچنین دارای باتری با دوام فوق العاده است. این تبلت برای گیم کیفیت صدای خوبی دارد و همچنین به پلی استیشن یا ایکس باکس شما نیز متصل می‌شود تا کیفیت بازی خود را به سطح بالاتری برسانید. کارایی پردازنده این تبلت بسیار عالی است و بازی‌های سنگین را به خوبی اجرا می‌کند. این محصول با شارژ سریع 45 وات ارائه می‌شود و تاخیر قلم آن به 9 میلی ثانیه کاهش پیدا کرده است.

3. تبلت گیمینگ آیپد Air 2020


تبلت گیمینگ آیپد ایر 2020، یکی از بهترین تبلت های مخصوص بازی در سال 2021 است. اگر قصد خرید تبلت برای گیم دارید، این آیپد می‌تواند یکی از گزینه‌های شما باشد. آیپد ایر 2020 به ایکس باکس و PS4 متصل می‌شود و همچنین از Apple Pencil 2 و صفحه کلید Magic اپل نیز پشتیبانی می‌کند. این تبلت گیمینگ دارای پردازنده قدرتمند A14 است که عملکرد عالی از خود نشان می‌دهد. به علاوه این تبلت برای گیم دارای پورت USB-C نیز هست. نکته مهمی که درباره این آیپد وجود دارد، گرافیک بالای آن است که باعث می‌شود بازی کردن در آن برای گیمرها بسیار لذت بخش باشد.

4. تبلت گیمینگ سامسونگ Tab A7


تبلت گیمینگ سامسونگ Tab A7 یکی از بهترین تبلت های مخصوص بازی ارزان است که قابلیت‌های زیادی نیز دارد. در حالی که پردازنده Qualcomm SM6115 قابل مقایسه با بقیه رقبا نیست اما با در نظر گرفتن قیمت آن، می‌توان به عنوان یک گزینه اقتصادی به آن نگاه کرد. این تبلت قادر خواهد بود که بیشتر بازی‌ها را اجرا کند. طراحی زیبای این تبلت برای گیم و با حاشیه‌های کوچکتر به بهبود کیفیت تصویر کمک می‌کند و همچنین مدرن به نظر می‌رسد. با وجود این که قیمت این تبلت کم است اما ویژگی‌های بسیار زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

5. سامسونگ گلکسی تب S5e


تبلت سامسونگ گلکسی تب S5e یکی از بهترین تبلت های گیمینگ سامسونگ محسوب می‌شود. این بهترین تبلت برای بازی پابجی است و مجهز به یک نمایشگر 10.5 اینچی با حاشیه‌های باریک است و ضخامتی در حدود 5.5 میلی‌متر دارد. این ضخامت کم موجب شده که سنسور اثرانگشت بکار رفته در دکمه پاور این تبلت، کمی کوچک به نظر برسد. صفحه نمایش باکیفیت سامسونگ گلکسی تب S5e از نوع AMOLED است و نمایش رنگ‌ها روی آن بسیار زنده و شگفت‌انگیز است؛ در نتیجه می‌تواند حس و حال بازی را به خوبی به کاربر منتقل کند. علاوه براین بلندگوهای این تبلت از استاندارد دالبی اتموس پشتیبانی کرده و تماشای فیلم و اجرای بازی را بسیار هیجان‌انگیز می‌کند. این تبلت برای بازی کودکان هم مناسب است.

وجود یک پردازنده اسنپدراگون 670 در کنار یک رم 4 گیگابایتی برای این تبلت، اگرچه خیلی عالی نیست، اما از پس اجرای بازی‌های نسبتا سنگین به خوبی برمی‌آید و تبلت مخصوص بازی های سنگین در بازار ایران به شمار می‌رود. همچنین اگر 64 گیگابایت حافظه داخلی برای استفاده روزانه کم است، به راحتی می‌توان با استفاده از کارت حافظه آن را تا 512 گیگابایت ارتقا داد. سامسونگ برای این محصول خود یک باتری با ظرفیت 7040 میلی‌آمپر ساعتی در نظر گرفته است که پتانسیل کار با تبلت و بازی با آن را برای چندین ساعت برای کاربر فراهم می‌کند. سامسونگ گلکسی تب S5e یکی از بهترین تبلت‌های اندرویدی برای بازی است که برای طرفداران گیم پیشنهاد می‌شود. قیمت تبلت گیمینگ گلکسی تب S5e در بازار ایران حدود 12 میلیون تومان است.

6. مایکروسافت سرفیس پرو 7


مایکروسافت سرفیس پرو 7 جدیدترین محصول ردموندی‌ها است که با پشتیبانی از ویندوز 10 پرو امکان اجرای بازی‌های Steam را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. این تبلت، یکی از بهترین تبلت های گیمینگ در بازار ایران است و مجهز به یک نمایشگر 12.3 اینچی با رزولوشن 1824 در 2736 پیکسل است و توانایی اجرای بازی‌هایی با سرعت 50 فریم بر ثانیه نظیر Minecraft و Portal 2 و همچنین 30 فریم بر ثانیه نظیر XCOM: Enemy Unknown و Civilization 5 را به خوبی دارد. این محصول مزین به یک قلم هوشمند و کیبورد جداشدنی است و می‌توان در مواردی از آن به عنوان یک کامپیوتر همراه نیز بهره جست.

مایکروسافت سرفیس پرو 7 با پردازنده‌های اینتل Core i3 و Core i5 و همچنین Core i7 در بازار موجود است که می‌توان با توجه به نوع نیاز خود، مدل مناسب را انتخاب کرد. همچنین در بخش حافظه، این تبلت با رم قابل انتخاب 8 و 16 گیگابایتی و همچنین حافظه داخلی 128، 256، 512 و 1 ترابایتی قابل خریداری است. گفتنی است به دلیل تفاوت در مشخصات پردازنده، رم و حافظه داخلی مایکروسافت سرفیس پرو 7 شاهد گستره قیمتی حدود 21 تا 55 میلیون تومان در بازار ایران هستیم. پیشنهاد می‌شود برای آشنایی کامل‌تر با این تبلت فوق‌العاده مقاله بررسی مایکروسافت پرو 7 را مطالعه کنید.

ماریا بازدید : 79 شنبه 18 اردیبهشت 1400 زمان : 0:16 نظرات (0)


صحبت درباره ساعت های هوشمند و کاربردهایش را با طرح این سوال شروع می کنیم که اصلا ما چه نیازی به ساعت هوشمند داریم وقتی تمامی کاربردها و سرویس های آن توسط یک گوشی هوشمند انجام می گیرد؟ با این دیدگاه که تمامی آنچه که یک ساعت هوشمند انجام می دهد، گوشی هوشمند نیز حتی بهتر انجام می دهد خرید ساعت هوشمند صرفا پول را بیهوده خرج کردن است. اما در این مقاله قصد داریم که با توضیحات کامل و شفاف درباره ساعت های هوشمند سبب تغییر این نوع دیدگاه شویم و همچنین اطلاعاتی کافی به شخصی دهیم که تصمیم به خرید ساعت هوشمند گرفته است. پس تا انتهای متن همراه ما باشید.

کاربرد ساعت های هوشمند

ماریا بازدید : 58 دوشنبه 06 اردیبهشت 1400 زمان : 0:14 نظرات (0)

شاید تا پیش از روزهای شیوع کرونا و اوج گرفتن دورکاری ها و کلاس ها و خریدهای آنلاین، بازار تبلت ها چندان داغ نبود. تبلت ها اغلب به یک گجت با کاربرد غیرضروری تبدیل شده بود. اما این روزها با اوج استفاده از گجت هایی چون تبلت برای برقراری ارتباط از راه دور هستیم. دانشجویان و دانش  اموزان بیشترین استفاده را از تبلت ها برای حضور در کلاس های آنلاین خود دارند. بدین منظور در ادامه به معرفی چند تبلت از هواوی می پردازیم که به خوبی می تواند از پس انتظارات شما به عنوان یک دانش آموز یا دانشجو را برآورده کند. در ادامه همراه ما باشید.

تبلت های هواوی ارزان

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 80
  • بازدید ماه : 189
  • بازدید سال : 1,192
  • بازدید کلی : 7,005